Przegląd tematu |
Wysłany: Sob 2:58, 15 Lis 2008 Temat postu: | |
jak widać cscenter.pl nie jest tak zdolne jak ja ;d |
Wysłany: Sob 2:53, 15 Lis 2008 Temat postu: | |
dał link na końcu skąd brane patrz jaki zdolny |
Wysłany: Pon 14:39, 10 Lis 2008 Temat postu: | |
juz na jakies stronce widzialem te komenty chyba na cscenter.pl
pozdro |
Wysłany: Śro 16:46, 21 Mar 2007 Temat postu: | |
od robienia demek |
Wysłany: Śro 15:06, 21 Mar 2007 Temat postu: | |
fajnie... jestem księżniczką komputerowa.... XD |
Wysłany: Śro 13:53, 21 Mar 2007 Temat postu: | |
narruu to moj chlopak od komend napewno w jakims tam stopniu obadam te komendy pzdr moj ty ksieciu komputerowy |
Wysłany: Śro 13:36, 21 Mar 2007 Temat postu: | |
eee tam.. zaraz mol komputerowy
po prtostu interesuje sie komendami.. |
Wysłany: Śro 10:01, 21 Mar 2007 Temat postu: | |
hehe Naruu... Ty jestes taki mol komputerowy |
Wysłany: Wto 23:54, 20 Mar 2007 Temat postu: | |
duzo tego |
Wysłany: Wto 23:21, 20 Mar 2007 Temat postu: CHCECIE WIECEJ FPSOW ??? | |
Plik konfiguracyjny można dowolnie modyfikować. Dotyczy to zarówno zmieniania i wpisywania dodatkowych bindów, jak i wprowadzainia zmian sterujących bezpośrednio grą. Ma to na celu dopasowania ustawień osobistych gracza jak i powoduje przyspieszenie gry kosztem np. jakości grafiki i vice versa. Należy jednak zachować szczególną ostrożność przy zmianach tego typu, wiele zmian bowiem jest uważane za oszustwa i wychwytywane przez programy antycziterskie zainstalowane na serwerze. Poniższa tabelka umożliwi wam "bezpieczne" zmiany powodujące przyspieszenie CS-a, wszak te kilka klatek na sekundę więcej jest dla nas bardzo istotne.
od lewej: Komenda, Objasnienie, Zalecana ilosc fps_max Maksymalna liczba klatek na sekundę. Niższe ustawienie zmniejsza obciążenie procesora. 50 mp_decals Maksymalna ilość wyświetlanych logo, dziur po kulach. Powoduje widoczne przyspieszenie działania gry. 20 cl_himodels Jakość wyświetlanych modeli. Niska przyspiesza działanie gry. 0 gl_keeptjunctions Wypełnianie luk pomiędzy teksturami. 0 daje więcej fpsów. 0 gl_clear Wypełnianie luk pomiędzy teksturami. 0 daje więcej fpsów. 0 gl_cull Renderowanie tylko widocznych obiektów. Włączone przyspiesza działanie gry. 1 gl_dither Włączanie rozmywania tekstur. Wygląda to nieco gorzej, ale gra działa szybciej. 1 gl_lightholes Light holes. Ustawione na 0 daje więcej fpsów. 0 gl_ztrick Dla posiadaczy kart graficznych voodoo 1/2/3. Włączone przyspiesza działanie gry. Posiadacze nowszych kart graficznych powinni ustawić ten parametr na 0. 1 r_detailtextures Bardziej szczegółowe tekstury. Wyłączone pozwalają zaoszczędzić trochę RAMu. 0 r_detailtextures- supported Jeśli lubisz tekstury odbijające światło zostaw ten parametr na 1. Wiecej fpsów uzyskasz jednak po jego wyłączeniu. 0 r_mirroralpha Jeśli lubisz tekstury odbijające światło zostaw ten parametr na 1. Wiecej fpsów uzyskasz jednak po jego wyłączeniu. 0 r_mmx Wsparcie dla technologii MMX. Dzisiaj prawie wszystkie procesory dysponują tą technologią, więc włączamy. 1 violence_ablood Wyświetlanie krwi. Wyłączona krew zaoszczędzi kilka klatek. 0 violence_hblood Wyświetlanie krwi. Wyłączona krew zaoszczędzi kilka klatek. 0 violence_agibs Wyświetlanie resztek modeli po eksplozji. Wyłączone dodaje fpsów. 0 violence_hgibs Wyświetlanie resztek modeli po eksplozji. Wyłączone dodaje fpsów. 0 precache Wydłużenie czasu ładowania gry w zamian za mniej doczytywania w czasie jej trwania. 1 cl_shadows Cienie pod modelami graczy. Wyłączone przyspieszą działanie gry. 0 cl_minmodels Ładowanie i pokazywanie przez grę tylko 4 modeli postaci zamiast 10. Oszczędza fpsy. 1 voice_dsound Polepszenie jakości dźwięku voicecoma. Sugeruję wyłączenie dla uzyskania większej ilości fpsów. 0 d_spriteskip Pomijanie sprite'ów. Im więcej sprite'ów wyłączymy tym więcej zasobów komputera pozostanie wolnych. 1 fastsprites Jakość sprite'ów, np. gazu z granatu dymnego czy eksplozji. Im mniejsza tym szybciej gra będzie chodzić. 2 gl_max_size Ilość pamięci RAM przeznaczona na tekstury. Zwalnia trochę jakże cennych zasobów systemu. 64 gl_playermip Jakość modeli graczy. Zmniejszona pozwala zaoszczędzić kilka klatek. 2 gl_picmip Ustawienie jakości renderowania. Wiadomo, im mniejsza jakość tym szybciej. 2 gl_round_down Zmiana jakości tekstur. Pozwala na zaoszczędzenie kilku fpsów. 3 cl_weather Efekty pogodowe (np. deszcz na mapce de_aztec). Wyłączone polepszają działanie gry. 0 cd_fps Ilość testów przeprowadzanych przez program Cheating-Death. Im jest ich mniej tym gra działa szybciej. 1 cl_corpsestay Czas znikania ciał "poległych w boju". Ciała znikające szybciej zwalniają część zasobów komputera. 1 hpk_maxsize Ilość miejsca w pamięci, którą zajmuje plik "custom.hpk". Nie warto zaśmiecać RAMu prawie bezużytecznym plikiem. 1 max_shells Ilość łusek widocznych po strzelaninie. Mniej łusek przyspiesza działanie gry. 1 max_smokepuffs Ślady dymu na ścianach. Ustawienie 1 ograniczy je do minimum. 1 cl_download_ingame Ściąganie niestandardowych log, dźwięków w trakcie gry. Wyłączone zmniejszy lagi. 0 voice_enable Komunikacja głosowa. Wyłącz ją jeśli nie używasz mikrofonu i masz słabe łącze. 0 voice_modenable Komunikacja głosowa. Wyłącz ją jeśli nie używasz mikrofonu i masz słabe łącze. 0 cl_allowupload Wysyłanie własnych spray-log na serwer. Wyłączone minimalnie poprawi połączenie. 0 dziekuje za uwage... http://borg.celinternet.pl |